Nytt!


Världens mysigaste kofta! H&M


Budgetsmink duger fint för den mammalediga :-). H&M


Vinterjacka och supervarma vantar! Everest, Stadium

Visar lite av helgens härliga shopping! Även om det lär dröja länge tills jag får med mig hela familjen på klädshopping igen,haha...
Idag har det verkligen varit höstrusk, med regn och blåsväder. Snart står våra lönnar kala och jag SKA kratta upp allt! Min farmor var så noga med att löven kom undan så det känns liksom viktigt. Vid vårt gamla boende stod tre enorma lönnar men de löven fick ligga! Men nu ska räfsan fram :-).

Vi har varit på kvällsfika hos goda vänner medan kidsen fått leka av sig. Nu sover de gott och jag och F ska se DHW. Imorgon väntar barnkalas och jag har planer på löpträning. Jag har träningsvärk efter igår också. Det känns att jag har en rumpa om jag säger så! Bodybalance efter stepen på måndag igen. Underbart!



Kram//E




Caroline
2011-10-19 @ 09:42:38
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Men ååhhh vilken snygg kofta! Den måste jag spana in i butik.



Kratta löv är ingen höjdare... Här har vi bara en liten lönn men i nya trädgården har vi så många träd att jag inte ens kan räkna dem. Jag önskar att vi kunde köpa en gräsklippare med uppsamlare. Lättare att suga upp dem med den än att kratta för hand, hehe. Men man får ju snygga armar om man krattar för hand. :D



Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0