Lugg,shopping och träning

Helgen flög förbi snabbt som attan! Igår var vi i Uppsala hela dagen och jag lyckades hitta en vinterjacka, en underbar kofta, kjolar och lite baskläder. Det handlar om att inte vara så skitnoga när man har två busfrön med när man shoppar,haha. Allt ska gå snabbt och om man har tur hinner man prova kläderna... Men jag är supernöjd med det jag fick tag på! Ska försöka få till bilder!

Jag har panik över min frisyr och igår tog jag fram saxen. Det blev en lång lugg! Kanske inte så mkt bättre men en förändring iallafall. Välbehövligt!
Ikväll ska jag dra iväg och träna, med fokus helt på min egen träning. Step och balance, eller något av dem... Vi får se när kvällen närmar sig. Det var alldeles föör längesen jag tränade bodybalance så det skulle behövas. Inom en inte allt för lång framtid ska jag ju börja instruera det igen.



Kram//E





cammie
2011-10-18 @ 20:37:49
URL: http://tuschaa.blogg.se/

hej! Hoppas allt är bra med dig och att du inte tar illa upp att jag gärna vill tipsa dig om fina tävlingar i min blogg. Har fina vinster osm passar dig med barn i form av Wigglekart, resesäng, presentkort. Du hittar dem i min meny. Varmt välkommen in till min lilla hörna och vara med =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0