Kalasdag



KOTTE!

Vi har startat dagen med 3-årskalas hos barnens syssling. Bus och röj, lunch och fika. En vanlig onsdag kan väl knappast börja bättre? Vi har länge planerat att komma iväg till Lekochbus-landet utanför Sthlm, och nu ska det äntligen bli av!

Jag har huvudvärk och känner mig rätt trött...Men en ipren, en kanna vatten och sen ska jag köra igång med middan! Ikväll är det "Arga snickarn" igen och vi har fastnat totalt för det. En helig timme framför tv:n :-).


Kram//E



Caroline
2011-10-19 @ 15:33:50
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Här hemma kollas det också slaviskt på Arga snickaren. Skönt att se det andra har det värre, ens egna lister som inte kommit på plats känns väldigt futtiga i jämförelse, hihi.



Kram

Caroline
2011-10-19 @ 15:36:34
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Jo jag glömde ju, det var vårt hus du såg i annonsbladet. Vi köpte det innan det las ut på hemnet men den annonsen du såg var det för sent för att stoppa. :) Ruggigt nöjd med att slippa andra budgivare förutom säljarna själva! ;)



Ha en fab dag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0