Gym


Sweet dreams...


Snart joinar jag resten av familjen i en god natts sömn! Jag har jobbat mitt pass för den här veckan och hann tom ta en vända på gymmet. Bröst, biceps, triceps och axlar och så lite core-övningar som avslutning. Jag har gett mig fasiken på att tighta till magen och varje kväll kör jag igenom en riktig killerövning för hela magen, om jag bara var teknisk nog för att lägga upp ett videoklipp i bloggen så kunde jag visat er...Nån gång kanske! Det roliga är att F verkar har tröttnat på att se på när jag kämpar på golvet. Igår hakade han nämligen på och vi körde en hel radda styrkeövningar med kroppsvikt och hantlar. Kul!

Idag har jag äntligen bokat in ett efterlängtat SPA- besök. Gud så underbart det ska bli!! Mer om det senare :-)


Kram//E





Ida
2011-10-21 @ 10:58:10
URL: http://www.ida-thisisme.blogspot.com

DU måste lägga upp bilder på magträningen :)

jag ska oxå ta tag i att "tighta till" magen så tips på bra övningar vore toppen :)

Trevlig fredag!

Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0