Förkylningar och söndagspyssel



Bjuder på en gammal bild när en liten konstnär varit i farten...:-)



Förkylningen hänger som ett mörkt moln ovanför vårt hus. Arvid har det jobbigast och när vi skulle lägga honom ikväll var han jätteledsen "Jag kan inte sova för mina ögon vill inte blunda". Han fick en sked alvedon och somnade typ på en gång... Täppta som sjutton är vi, både han och jag. Tacka gudarna för nässpray!!

Jag och F har donat nere i vardagsrummet med lite målarjobb. Så himla skönt att äntligen ta tag i det! Jag har rensat i hallen och vi funderar över hur vi ska renovera/fixa på nedervåningen när vi väl kommer dit. Även några tillfälliga lösningar som kommer kunna underlätta sålänge. Vi behöver bl.a krokar i barnens höjd!

Nu blir det en paus och "Partaj". Tror vi hinner med en andra strykning innan vi säger godnatt. Herregud vad helgen gick undan...



Kram//E






Caroline
2011-10-14 @ 10:59:48
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Jag ligger sååå efter i bloggläsning! Hoppas att er jobbiga förkylning är över vid det här laget. :)



Kul att planera fortsatta renoveringar. Lika roligt blir det att följa dem från andra sidan datorn. :)



Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0