Coffee please!

Vi vaknade som vanligt strax efter kl.08.00. Andra vänner med barn brukar sucka lite över att vi får sova så pass länge trots att vi har två små...:-). Men inatt har vi varit vakna med en febrig liten kotte så vi behövde verkligen tiden fram till åtta! Nu sitter barnen parkerade framför Bompa och jag fyller på med en stoor kopp kaffe.
Jag skulle behöva ta mig till Apoteket men samtidigt vill jag inte ge mig iväg ut med Arvid...Han vägrar att ta febern och trots att jag blandat flytande alvedon i ett glas oboy, står det orört. Han är smällhet och kinderna lyser röda. Stackars liten! Nä vi håller oss inne. Laddar en tallrik med skivad frukt och läser böcker.

Kram//E







Cilla
2011-10-10 @ 09:39:41
URL: http://liamochneo.blogg.se/

Stackars Kotte, hoppas han kryar på sig snabbt! Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0