Utmaning!

Här kommer svar på en utmaning jag fått från Cilla!

1. Varför började du blogga?
Jag råkade av en händelse hitta en blogg om familjevardagen och jag tyckte det var ett toppensätt att dokumentera föräldrarledigheten, Arvids framsteg och utveckling (och nu senare även Frejas). Sen har det fyllts på med allt det som ligger mig varmt om hjärtat. Jag har nog format en rätt spretig blogg, men allt jag gillar ska ju få plats! Ja, jag kan ärligt säga att jag bloggar mest för min egen skull :-). Men självklart är det kul att det intresserar andra också!

2. Vilka bloggar följer du?
Några favvisar måste besökas nästan varje dag. Annars lite olika. Fotobloggar är sjukt roligt just nu!

3. Vilken är din favoritfärg?
Röd

4. Vilken är din favoritfilm?
Svårt...Ingen filmfantast. Men en film jag älskar att se är en snutt som pappa filmat från när jag och lillsyrran är små! Jag är typ 3 år och vill göra kullerbytta om och om igen. Och babblar i ett! Gills det som favoritfilm? :-P

5. Vilket land/vilka länder skulle du vilja besöka?
Väldigt oexotiskt men jag har länge haft tankar på att åka till Polen. Gud var tråkigt det lät,haha. Annars lockar många varma platser såklart.

Sprid gärna utmaningen vidare och länka till mig!


                                                                                   ♥

                                                                              Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0