Träningsveckan som gått

Träning vecka 45

Måndag: Bodystep
Tisdag: Gym + löpning 5km + Core
Onsdag: cirkelchallange
Torsdag: vila
Fredag: vila
Lördag: Gym + löpning 5km
Söndag: vila

Får jag till en lika bra träningsvecka den här veckan blir jag skitnöjd! men det krävs planering för att lyckas få tid till träningen- den träning som jag vill! Tiden med familjen prioriteras högst och då får träningen ske efter kottarnas läggdags. Då finns det ju ingenting annat som behöver göras menar jag...Obs ironi!!! ;-).
Men mitt liv känns så härligt enkelt och allt är i "symbios" så hoppas att det kan få flyta på såhär ett bra tag framöver.

                                                                                        ♥

                                                                                   Kram//E










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0