Onsdagsplaner



Idag är Arvid ledig från dagis så vi har pepparkaksbak på schemat! Först ska jag dock lämna barnen hos mamma och äntligen bli av med råttan i skallen. BLONT ska det bli!! Helt otroligt att jag hållt mig från att slinga ända sen maj men bra för mitt långa hår. Sommarsolen har blekt utväxten rätt bra så helt katastrofalt är det inte... Om man inte har uppsatt då. Det har jag typ jämt,hihi. Ska bli sååå skönt att blit fräsch i barret!!

Jag filar vidare på köplistan till Ullared och har liite resfeber. Tidigt imorgonbitti åker vi och sen blir det två dagars intensiv shopping! Desto lugnare på träningsfronten den här veckan men igårkväll fick jag vibbar av att nåt var på G (sjuka!) så då känns vilan ok. Träningsvärken börjar släppa efter pump/step/balance så kanske kan det klämmas in lite styrka idag. Om jag känner mig piggare framåt kvällen :-).



Kram//E




Anonym
2011-11-23 @ 21:15:29
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Happy shopping!



Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0