Natti


Älskade småpluttar!!

Idag har barnen och jag tagit till vara på vädret och varit utomhus. Arvid är mkt bättre i foten men vi tog syskonvagnen så att han kunde vila ibland, annars hoppas vi kunna sälja iväg vagnen till några vänner som snart är i bättre behov än vi :-).

Jag och F har börjat fundera kring fönsterbyten och kommande renovering på (Äntligen!!!) nedre plan. Min längtan efter ett fungerande kök är enorm, men det verkar få vänta... Troligtvis blir det vardagsrummet som står på tur och vi är taggade! Skönt med ett rum som ligger en bit ifrån barnens sovrum och som vi kan stänga dörren om och lämna utan att behöva passera i/över/runt, som när vi körde vardagsrummet uppe.

Dags att hoppas isäng och kroppen är rätt stel efter igår och ikväll (Vi fick barnvakt och kunde träna båda två!). Gillas!!! Nu väntar vilodagar och till helgen kommer Systra och M till oss! Som vi har lämgtat :-).



Kram//E




Vendela
2011-11-10 @ 14:23:51

Hejsan,

vad härligt att ni valt att renovera nedervåningen nu. Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot.

Maila mig på [email protected] så berättar jag mer!

/Vendela




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0