Maxat



Jodå jag lever...;-). I fredagskväll kom jag hem från underbara Ullared med två bagar fyllda med shopping/julklappar. Jag har ingen koll på hur många gånger jag varit där längre men den här resan var rekord hittills. Både när det gäller hur lyckad den var och hur mkt utgifter det tillslut blev...Hela busslasten pungade sammanlagt ut ca 157.000!!! 32 rätt köpglada "brudar" :-D

Första advent idag och det har varit jordens regnrusk medan vi såklart haft en hel del utomhussysslor att ta tag i. Nu har vi iaf flisat och fått adventsgranen på plats. GUD så fint det blev med slingan på balkongräcket och så granen nedanför. Urnöjd!
Avslutade med adventsmys hos kära vänner och sen drog jag iväg på pump. Skönt att få med ett till träningspass i denna annars lugna träningsvecka. Nu laddar jag om med kaffe+återhämtning i min älskade  one-piece, snart dags att fortsätta i vardagsrummet. Isolering näst på tur!


Träningsvecka 47:
Måndag: Bodystep (ledde) + balance
Tisdag: 30 min promenad
Onsdag: Vila
Torsdag: Shoppingrace :-)
Fredag: Shoppingrace :-)
Lördag: Vila
Söndag: Bodypump


Många adventskramar till er alla!!!//E







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0