Lunchbreak



Jag har repat mig en aning sen höstblåsornas angrepp. Idag är jag helt feberfri men tungan ska vi inte äns gå in på. Iskallt bubbelvatten i mängder + alvedon lindrar en del. Ska kolla apoteket efter någon bedövande gele innan jag börjar jobba.

En del av kvällen arbete består av att planera bodystepdelen i vårt Halloweenmaraton :-D (Kl.10.00-12.00 på lördag!). Skräck/spöktema såklart!

UPDATE: Halloweenmaraton är Bodystep, Bodypump, Box och Cirkelchallange 30 min/koncept i ett svep. Temat rör både klassupplägg och utklädnad för så väl instruktörer som deltagare ;-).


Kram//E





Karin
2011-11-02 @ 08:32:21

vad är de för träning på halloweenmaratonet? hittar ingen information på hemsidan..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0