Favoritlördag


Kotte kollar in leksakskatalogen. Han har satt kryss för det han önskar sig i julklapp. Många kryss på varje sida :-)


Julgardiner uppe i vardasrummet på övervåningen!

Vi njuter av helgen och en lördag som varit sådär extra bra. Arvid och Freja har lekt så fint med varandra och F har bytt fönster nr 2 i vardagsrummet! Själv har jag storstädat och börjat plocka fram julgardiner och adventsljusstakar/stjärnor. Måste börja rigga eftersom jag är borta tors-fre nästa vecka! Den efterlängtade Ullaredsresan är nära nu och gud så underbart det ska bli! Paradiset för en shopoholic som mig.

Nej nu ska jag svira om till jobbkläder och joina älsklingen på nedervåningen. Lister ska väck och vi ska regla upp för tilläggsisolering. Sånt vi pysslar med en lördagkväll ;-). Imorgon väntar jobbdag för mig!


Kram//E







Katrin
2011-11-19 @ 20:14:44

I know the feeling!! Så fort jag tänker på Ullared så längtar jag så jag får ont i magen!! Ska bli såååå härligt att få spendera ordentligt ;-)

Caroline
2011-11-21 @ 20:43:44
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Härligt med julstämning! Blir nog inte mycket sånt för oss i år så det är extra kul att se hur fint andra har det.:)



Kul att shoppa loss i Ullared.



Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0