Bra avslut...


"Freja-bokslukaren"

...På tisdagen. Åkte till gymmet och sprang 5 km, lite ben på det och blev klar lagom till coren började! Blev skönt genomkörd och kul att va med på ett pass jag inte kör så ofta. MAGEN är ju i mitt fokus och ja ska berätta mer ingående så småningom!!

Sen åkte jag och handlade och kom hem lagom till kottarnas läggdags. Den lilla ensamtiden gjorde mkt! Arvid är hemma från dagis då han stukade foten igår...En resa till Ackis för att utesluta sprickor och andra tråkigheter gjorde att vi kom isäng rätt sent och det har märkts tydligt på Kotte idag. MEN det bästa av allt var att foten bara var lätt stukad och nu kan han halta sig fram. Jag har så mkt att skriva om så jag vet knappt vart jag ska börja...Tyvärr hamnar bloggen längre och längre ner på priolistan just nu.

Imorgon SKA jag iväg på cirkelchallange i Öregrund och jag längtar redan! Någon som vill haka? :-D



Kram//E








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0