Tröttmössa

 

Bilder från igår. Arvid börjar tidigt på onsdagar och är svår att hålla vaken efter dagis. Igår körde han rally med sin cross (Trehjulingen) i trädgården och somnade på studs när han kom in och satte sig i soffan. :-)


Den här veckan är jag en fullbokad mami och det känns väldigt ovant. Det är jobb, möten, tandläkartid, förskoledag och kvartalsutbildning i Sthlm. Och så ska allt det vardagliga klämmas in med träningar, renovering och allt annat hemmaplock, ni vet.
Här gäller det att hålla koll i almanackan!

Nu har jag iaf en lugn stund med kaffe, toast och datorn i knät. Freja sover middag och jag ska jaga doppresent har jag tänkt!


Kram//E



Caroline
2011-05-19 @ 13:25:26
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Så fina bilder och vilken otroligt gullig tröja han har! Såååå söt, jag blev lite förälskad, var kommer den ifrån?



Mysigt att gå på dop, ja allt med bebisar är mysigt tycker jag iofs. :D



Kram kram

Michan
2011-05-19 @ 20:58:31
URL: http://www.michaela-michan.blogspot.com/

Dom är ju så söta när dom sover, jag brukar gå in och kika på mina när dom sover :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0