Svettig morgon och internetstrejk

Helgens födelsedagsbarn med barnbarn!

Äntligen fungerar internet igen och jag slänger in ett snabbt inlägg innan jag drar iväg till jobbet. Började på inlägget igår, därav rubriken...Lämningen på dagis gick väl sådär med en inlåst (Dock nöjd tack o lov!) Frejalutt i bilen. Efter proffshjälp kom jag tillslut in till Freja och lättnaden var stor kan jag lova!

Idag har vi haft besök av Ida med mamma och Båda tjejerna va väldigt mysiga med varandra :-). Tyvärr så har vi inte världens mest barnvänliga hus för tillfället men jag hoppas att vi ska kunna jobba undan så jag kan bjuda in till en lekdate snart.

Nu ska jag klicka hem en beställning kläder till kidsen. Dop, midsommar och andra sommarfiranden väntar så de behöver lite finkläder!


Kram//E
Caroline
2011-05-18 @ 14:08:22
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Läskigt att råka låsa in henne i bilen, tur att hon inte blev ledsen.:)



Otroligt gullig tröja hon har på sig på bilden! Leia hade en likadan fast med lite andra färger när hon var liten, gröna kanter var det visst. Den gillade jag jättemycket men storlek 56 är lite smått på henne nu. ;)



Kram kram

Anneli
2011-05-18 @ 20:31:38

Ingen kommentar om mormors fina linneblus... :-)men tur att det inte står att den är lite liten nu....

Midsommar firar ni väl i Sund? Är ju med i festliga kommiten i Norrögården och besökare till midsommarfirandet är välkommet. Puussss?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0