Måndag morgon...

Gammal bild på Frejalutt. I helgen blev hon 10 månader!



...Och nu börjar vardagen i vårt nya hem. F har börjat jobba igen och jag och barnen ska göra oss iordning för avfärd till dagis. Jag vaknade med en fruktansvärd magvärk, men som tur var försvann den ganska snabbt efter att vi gått upp... Det slog mig då att jag är lite för isolerad från omvärlden för tillfället (för utom internet då!), har varken hemtelefon eller mobil just nu.

Jag är iaf glatt överraskad över hur bra det faktiskt går i vårt nya hus! Igår fixade jag till hallen, som tidigare känts som en dammig arbetsplats, och det blev helt ok. Skrubbade väggar,lister, tvättade fönster och golv, plus att nya skoskåpet kom på plats. hallen är enormt mkt större än vår gamla och det är super när man ska fixa och trixa med barnens påklädning! Vill nu bara få till någon slags sittplats också.

Återkommer!

Kram//E






Caroline
2011-05-02 @ 09:35:49
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Vad kul att ha kommit "i ordning"i nya huset.



Våran hall är rätt liten, speciellt med tanke på att det står minst en vagn parkerad där hela tiden. Känner nu att det kommer bli väldigt trångt när båda barnen ska kläs på i hallen, har inte tänkt på det tidigare. En ordentligare sittplats har stått på önskelistan ett tag men jag vet inte vad vi ska ha. Hallen är ett rum hos oss som har fått ganska låg prio tyvärr. Vore kul att se bild på er lösning när ni är färdiga!:)



Kram kram

Michan
2011-05-02 @ 11:24:36
URL: http://www.michaela-michan.blogspot.com/

Vad kul att det börjar likna något :)

Ha en bra vecka

Lynn
2011-05-02 @ 20:33:37
URL: http://edvida.blogg.se/

Saab 9-5 kombi fixad och förfrågan på facebook skriven...

Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0