Veckans sista...

.... Dag är snart slut och jag och F har parkerat oss i soffan i väntan på Solsidan. Tidigare idag gjorde vi en brasa för lite korvgrillning och hade en mysig utelunch. Vi gjorde även en lite större brasa än den bilden visar... 10 köksstolar, en grupp utemöbler och ett köksbord strök med i lågorna. Sånt som vi tänk åka med till tippen, men nu blir det lasset lite mindre!
Datumet för flytten närmar sig läskigt fort nu tycker jag (Hur i Heee ska vi hinna få till ett badrum!!??) och i veckan hoppas jag att vi kan fixa hem kakel och klinkers. Jag vet att det kommer hända en del på tömningsfronten i "nya" huset iaf, men eftersom även pappa fallit offer för superbakterien får vi se...
Nu börjar Solsidan!

Kram//E



Caroline
2011-03-15 @ 09:43:24
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Med toapapper?! Du kan trolla du! Själv kan jag inte få till det hur bra grejer jag än har och så fixar du det med toapapper, haha. Jag är imponerad!



Ha en fin dag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0