Superbakterie

Busig storebror med kittlig lillasyster.

 

Det ryktas om en enivs "superbakterie" här i trakterna och jag tror absolut att jag hör till en av de drabbade. Såhär risig kan man inte va under en så lång period annars!? Nä superbakterie tror jag på...

Som sagt, febern är borta men i övrigt är läget detsamma fortfarande. Hostan är för eländig alltså. Skulle kunna väcka döda och är förstås värst under nätterna. Men det är bara att härda ut!

Idag stack jag ut nosen för att andas in lite vårluft och märkte till min stora glädje hur snötäcket minskat ännu mer sen i måndags. Ja, någonstans gäller det ju att se det positiva. När jag fått rösten tillbaka ska jag riva av ett ordentligt VÅRSKRIK!

 

Av Danny och Eric var valet enkelt. Dannys låt var SÅ MYCKET bättre! Men nu blev det en andra plats ändå...

 

Kram//E

Emma A
2011-03-13 @ 08:06:26
URL: http://minikobra.blogg.se/

Krya på dig syrran! Superbakterien biter sig fast i mig också, men jag vääntar ut den och försöker ta det så lugnt som möjligt..

Katrin
2011-03-13 @ 17:20:06

Ja håll ut och ät klart penicillinet trots att det tar knäcken på en. Jag som ALDRIG somnar i soffan har lyckats med det flera gånger under "penicillintiden" ;-)Längtar såå till tisdag kväll när jag tar den sista dosen.. Så härda ut, det måste bli bättre när det är klart!! Krya på dig!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0