Onsdag=sovmorgon...

Onsdagsmorgonen är här. Det är den morgonen jag kan ligga kvar i sängen med Freja fram till lunch om jag skulle vilja. Men av nån underlig anledning är det alltid då jag går upp som tidigast! Tvättmaskinen snurrar och diskmaskinen är urplockad, det är så lätt att hinna med sånt småplock när Freja sover och Kotte är på dagis.
Sovmorgon är annars just det som behövs för den här mamman (men som tur var gick jag isäng kl.21 igår) som fortfarnade är sliten efter helgens 3+27-årskalas. Och så måndagsfirandet på det, ni kan ju bara tänka er hur seg Arvid varit,hihi, Men så kul vi haft det!!!

Det blev Nickis och sen en tripp till Arlanda där vi åt "sicky bits" och kollade in startbanan. Vi satt som på första parkett och plainspottade och framför allt F är nu helt inställd på en utlandsresa till hösten :-). Nej jag är förstås inte helt främmande för den tanken! ;-P

Det blev ingen shopping tyvärr men en sittvagn till Freja! Vi har avverkat en hel radda vagnar men nu var det dags att prova nåt nytt igen tyckte jag...Vinsten från klädbytar dagen fick bidra och nu kan vi nog ställa undan eller sälja(?) brion.

Nu blir det kaffe! God morgon!

Kram//E






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0