Nytt till mamman!

Shopping till mamman!


Vi har kommit hem från Uppsala, sjukhusbesök och shopping. Jag hann ta en vända på stan och hittade en hel del nödvändigheter...Träningstights a lá kroppsstrumpa som jag kommer att bo i när jag startar upp träningen igen! Helt underbara byssor!!! (Egentligen vanliga tights från VILA, men jag kommer använda dem som träningsbyxor. Känns typ som en andra hud!) Basiclinnen från JC som också är mina favoriter. Brottarrygg, stretchiga och sitter precis som jag vill. Köpte vitt och turkost nu till vår/sommar.
Till sist ännu ett par brallor. Ett par chinosliknande fast i tunt, sladdrigt material och även dem supersköna.
Får fixa outfitsbilder tills senare...
Nu ska vi börja se senaste boxen av "How I met your mother" och bara mysa i soffan.

Tack till faster K som var barnvakt itll Kotte trots sin förkylning. Han har haft en toppendag med muffinsbak och bollkastning :-).



Kram//E


Caroline
2011-03-04 @ 08:38:03
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Kul med lite nytt till sig själv för en gångs skull!;)



Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0