Nöjd

Tåsnuttare.

5 timmars arbete avklarat för den här veckan och jag känner att jag förtjänar helg :-). Nåja det är kul att komma iväg från hem och mammarollen en stund...Och kanske kan den lilla pengen iaf bidra till att tanka bilen i dessa hutlöstdyrasoppa- tider. Idag fick F erfara att det faktiskt finns en spärr som slår av pumpen vid 800:-. Åttahundra spänn!!! Det kan man göra roligare saker för...Men bara så ni vet, 800:- är max. Imorgon ska mitsubishin tankas också. Wiiie...
Men helg iaf, och vi har massor att se fram emot! Teater på biblo, middag med systra+svåger och fönsterleverans. Bådar gott det här!

Kram//E



Emma
2011-04-01 @ 00:10:34

Teater på biblo? Är det den i österbybruk?

Caroline
2011-04-01 @ 09:23:28
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Visste inte om det där med 800 kronors spärren. Sen är det ju sjukt att det ska kosta 800 kr att tanka bilen!! Man måste ju faktiskt ha bil när man bor en bit utanför stan. Jag blir bara så förbannad när jag tänker på el- och bensin priserna. Man är beroende av dem men kan inte påverka dem på nåt sätt.



Kram

Elin
2011-04-01 @ 23:05:26
URL: http://elinpels.blogg.se/

Ja Emma, just den i Österby!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0