Morning

Vaknade tidigt, stel i kroppen men ändå pigg (förutom den killande halsen som börjar bli en vana). Pumpen gick bra men jag kände mig liite ringrostig! Idag blir det step eller balance. Får se hur halsen känns under dagen och välja därefter.

Jag kunde smyga upp och dricka kaffe i lugn och ro medan Arvid och Freja tussade vidare. Skönt att starta så och liksom förbereda morgonrutinerna lite!
Nu är Kotte vaken och sitter tätt intill i soffan och kollar bompa. Han ska på sitt första riktiga besök hos tandläkaren idag! Spännande! Jag funderade på att lasta in syskonvagnen och ta en prommis i Östhammar men vädret ser så himla grått ut... Vi köper nog med oss lite fika och hälsar på moster Emma istället ;-).

Kram//E





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0