Natti natti

Tavelväggen. Ser nog lite rörigare ut på bild än i verkligheten... Helst skulle jag vilja få upp gipsmagen också, men den är lite för skör. Kanske går att behandla den med nåt för att få den tåligare?


En liten kille vars mun går i ett. Vid matbordet babblar han på knappt utan att hämta andan och jag och F kan bara småle åt varandra. Vi får inte en syl i vädret när Kotte är igång! Han snappar upp ALLT- Ni vet det här folk säger att "Barn gör som föräldrarna gör, inte som de säger"...Ja, det skulle vi nog kunna skriva under på. :-)

Natti natti!

PS. Jooorå löpningen gick faktiskt bra. Hoppas på pump imorgon också,men kanske får vi starthjälp med att sätta kakel. Inget snack- då får jag skippa träningen.


Kram//E





Caroline
2011-06-16 @ 12:25:30
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Ibland är det jättesvårt att fånga på bild hur det ser ut i verkligheten tycker jag, allt ser mindre och som du säger rörigare ut.. Det vore fint med gipsmagen på väggen! Jag har för mig att jag läst någonstans om en som la på mer gips på insidan av sin avgjutning för att få den mer hållbar innan de borrade i den för att sätta upp den. Kanske funkar? Om det inte luckrar upp det som redan finns och den sackar ihop förstås, det vore katastrof! :/



Kramkram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0