Ready for vacation!...Och present-tips.

Nya solglajer till kidsen! Nu är de redo för semester till/i Skåne!

 

Vi har avslutat en lång grillmiddag i gott sällskap och jäser nu framför tv:n. Jag känner mig ÄNTLIGEN piggare och blev kanonpeppad av ett mess som kom alldeles nyss. Imorgon blir det träning!

 

Vi planerar semestern så smått (Vi drar söderut!), men först blir det ettårskalas och nu letar jag present på nätet. Några tips på vad Freja önskar sig hittar du Här , här , här och här. Någon fin barnposter, typ ABC eller siffror är också ett tips! Från oss i familjen letar jag efter en viss docka i tyg... Får se vad jag hittar.

 

...Åter igen. Sååå skönt att slippa vara sådär sjukligt trött. Kikar in senare med lite kakelbilder!

 

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0