Övernöjd...


...Med mig själv! Så alla som inte gillar att höra uppblåst prat och skryt kan sluta läsa nu... :-). Efter en god middag hos pappa bytte jag till arbetskläder, bad F blanda fix och sen körde jag på i vårt blivande badrum. Nu är en och en halv vägg färdig och jag har lite rast. Shit alltså, jag skulle vilja knäcka extra som plattsättare- det är så grymt roligt!!! Jag SKA kakla en vägg till innan vi går isäng ikväll. Sen återstår bara den sista, lite kluriga väggen, med alla golvvärmerör och vattenledningar som sticker ut. Där behövs experthjälp från kusinen igen.

Snart slut på vilan, ska bara läsa lite bloggar först. Imorgon är jag sugen på auktion men risken finns att det är alldeles för mkt folk...Får se vad det blir för väder också. Hej sålänge!

Kram//E
Lovisa
2011-06-25 @ 23:42:33
URL: http://stromberg08blogspot.com

Hej, ja det finns massa fina mönster på nätet, och sen finns det även bra virkbeskrivningar på youtube också. Så där kan du se hur man gör smygmaskor, fastamaskor, halva och hela stolpar med mera.. ;) Jag tycker att det är riktigt roligt, men det går i perioder som allt annat i livet. =) Men tycker helt klart att du ska lära dig att virka!! Du får säga till om du behöver hjälp.. Kramar

Caroline
2011-06-27 @ 13:21:24
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Vad duktig du är!! Det där är något jag inte skulle våga mig på. Kaklet ser himla fint ut det med.



Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0