On tour

Inviger att av alla rea-fynd från gårdagens Uppsalaresa :-).

Jag och barnen har avverkat Bakluckan, Marknad och fika hos mormor. Nu är vi hemma igen och Freja sover och Arvid vilar framför tv:n. Jag ska småplocka med tvätt och annat, sen är vi bortbjudna på middag!

Jag har hittat sååå mkt fint till barnen som jag måste visa senare. Skulle så himla gärna vilja ha ett klädskåp/garderob till deras kläder, istället för den byrå vi har idag. Jag gillar att hänga kläder (ja, en del plagg iaf) istället för att vika dem och lägga på hög...Alldeles för mkt som "göms" underst och  då aldrig blir använt. Nä, jag får nog jaga lite på blocket. Ikea hemnes-klädskåp med 2 lådor längst ner gillar jag, men det känns lite stort? Jaja, byrån duger tillsvidare!



Caroline
2011-06-18 @ 14:51:27
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Vilken fiiin tröja! En sån skulle jag lätt kunna tänka mig.



Kram kram

Cilla
2011-06-18 @ 19:20:37
URL: http://liamochneo.blogg.se/

Jag skulle också vilja ha ett klädskåp, det blir ju lätt mycket som göms annars som sagt.



Angående kameran. Vi är jättenöjda med Nikon. Har en D90 med 18-105mm objektiv och ett 35mm fast objektiv. Men vi funderar på att köpa ett 18-200mm objektiv för det är ofta man skulle vilja zooma mer. Men den är lättanvänd och tar fina bilder! Själv måste jag dock bli lite bättre på att ha koll på alla finesser :-)



Ha en trevlig kväll! Kram

Elin
2011-06-19 @ 12:52:10
URL: http://elinochalva.blogg,.se

Ja klädskåp är superbra, jag har också ett från ikea till Alva, tror det heter hensvik. Det är så mycket lättare att få översikt över alla kläder, tråkigt när man råkar glömma bort de som hamnar underst som du säger. Hoppas du kryar på dig, fin tröja du fyndat också :) Kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0