Kvällsaktiviteter.

 


Vi har fått ett avbräck från sommarvärmen och regnet har öst ner hela eftermiddan. Jag gillar det! Jag har vädrat in frisk, sval luft på hela övervåningen och jag tror vi kommer sova hur skönt som helst inatt.

Under kvällen har vi haft några vänner över på fika och lite tv-spel och efter det drog jag igång med målning av trapptaket. En impulsgrej, men gulnad furu kan bara bli bättre med vi färg på :-). Sen blev det ännu en strykning ytskikt i badrummet. NU står det på tur att bli färdigt. Det går absolut ingen nöd på oss (Som duschar i pannrummet nu) men guuud vad underbart att få ett nytt badrum!

Kram//E





Caroline
2011-06-14 @ 04:46:07
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Det måste vara ett sant nöje att måla gulnad furu... ;) Jädrar vad du ser vältränad ut på bilden, den armen går inte av för hackor!



Det är min sambos pappa som äger stugan men vi får vara där hur mycket vi vill. De är inte där så mycket för hans fru får lappsjuka, haha. Vi spånade också på Leksand sommarland, ligger rätt nära stugan, men jag tror vi väntar till nästa år.



Jag hade tänkt försöka hinna kolla på SM. Åtminstone en del av en dag men jag tror jag måste läsa in mig lite på reglerna för det är så annorlunda mot när jag höll på. :)



Kram

Annah - Livet som tvåbarnsmamma
2011-06-14 @ 10:52:46
URL: http://carpeannah.se

Tack :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0