Jag och darling

 

Blev så glad när jag hittade den här bilden på mammas dator. Det finns inte sådär jättemkt bilder på mig och F tillsammans pga 1. Jag står bakom kameran till 99%;.) 2. Barnen är ju iaf sötast/roligast att fota!

Det här är för två somrar sedan och vi är påväg på 30-årsgalej. Arvid skulle få prova att sova utan mamma och pappa för första gången och det var såklart extra pirrigt (ja, för oss föräldrar ja...) Aaaa vad längesen det känns!!!

 

Bilder från sommaren i fjol får vi nog också plocka fram lite bilder från snart tror jag...Då Freja låg och sprattlade i min kanonkula till mage!

Kram//E





Caroline
2011-06-13 @ 08:23:17
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Så fina ni var, och matchande! :)



Jag kollade på facebook inbjudan till SM för jag fick inte datumen att stämma och det är den 15-17 JULI det går av stapeln. Jag var precis som du inställd på att det alltid är i juni!



Ha en fin dag! Kram på dig




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0