Glada miner

Sötluttan... Vår lilla bebistjej som blir så stor. Klättrar överallt! Idag hittade vi henne uppe på det lilla bordet i barnens rum. Hur nöjd som helst men protesterade vilt när vi tog ner henne. Livsfarlig!!♥


Jag tar igen mig lite efter en härlig dag med en massa lek och bus. Nu har jag beställt lite kläder till barnen (Alltså jag kan bara inte hålla mig när det är REA överallt!!!) och känner mig väldigt nöjd med mig själv. Sen när Freja fyller år så kan man ju alltid skylla på det, eller hur? Hahaha. Nä, jag hade ju aldrig klickat hem kläderna om det inte va till henne i ettårspresent! ;-)

F är ute och testar sin motorsåg och när han kommer hem ska jag kakla lite till. Har ju tänkt sälja på Bakluckan på lördag och det krävs lite plock inför det också... Antar att det blir en galet sen kväll idag igen...



Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0