Förberedelser


För exakt ett år sen! Bara 1 timme innan vattnet går (Utan aning om att jag om bara drygt 3 timmar senare är lycklig tvåbarnsmamma), vi kastar oss på telefonen och ringer efter mamma och åker snabbt in till förlossningen. Minns det som igår och det är ett helt år sedan! Fattar ingenting...Stoppa tiden!




Dagen har varit fullspäckad med glasögonprovning i Uppsala, bad nere vid sjön, bullbak och såklart förberedelser inför morgondagen. Frejas första födelsedagsfirande!!! Och vilket väder vi har! F:s semester och Arvids sommarlov kunde väl knappast börjat bättre :-)

F och jag har städat undan lite och nu har jag satt upp myggnät vid balkongdörren. Måste få in sval luft om jag ska kunna sova ikväll. Om 2 och 1/2 timme fyller lillluttan ETT år!!!


Kram//E





Caroline
2011-06-30 @ 22:51:08
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Vad roligt med en förlossning som börjar med att vattnet går! Jag var orolig att vattnet skulle gå ute bland folk så att alla skulle tro att jag kissat på mig, haha. Men det slapp jag som tur var! :)



Kram på dig




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0