För ett år sedan...

 


...Såg jag ur såhär! Ganska rund och gó kan man säga. Då var det högsommarvärme och jag kunde inte annat än hänga i solstolen under parasollet på vår nya altan. Massor med isvatten var ett måste! Vilka tider... Det känns så längesen.

Jag har bläddrat igenom gamla bilder på den externa hårddisken och är alldeles varm i hjärtat. Det är en så himla speciell tid, den här småbarnstiden som vi är mitt uppe i. Och jag älskar varje sekund... (Ja, ok alla ni som träffade vår lille hysteriska herre idag mellan kl.17 och 18- inte varje sekund kanske,haha) Men vilket äventyr det är! Jag är så himla glad, stolt och tacksam för varje dag jag får dela med min underbara lilla familj!!! Jag är en så otroligt lyckligt lottad mamma och sambo ♥

Kram//E




Anonym
2011-06-23 @ 21:11:50

Små utbrott hör liksom till... viktigt att kunna visa alla sina känslor :-)

Kramelikram /Anneli

Therese & fröna
2011-06-23 @ 21:43:16
URL: http://sorkboet.blogg.se/

Vilken sjukt stor mage på en annars så smal tjej :D Ibland måste man sätta sig ned och titta tillbaka för att uppskatta det man är mitt uppe i, det är så intensivt med två små barn!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0