Done!


Har precis kommit hem från pumpen där det var release för det senaste passet. Svettigt!!
Armar, rygg och mage kändes väl ok, men benen! De är som spagettisar :-)

Nu har jag har lite av en träningsvila annars... Det kommer helt enkelt lite vid sidan av allt som händer i mitt liv just nu och jag har valt att låta det vara så. ett liiitet tag! Men minst 2 pass/vecka försöker jag hålla (löpning lr gruppträning).
Två personer som verkligen satsar helhjärtat på sin träning är min svägerska A och kusin L. Grymma brudar bägge två och sånt gör mig så glad /inspirerad, inte minst till att börja jobba igen så småningom. Höga hejarop till er!!!

Kram//E




Lynn
2011-06-09 @ 22:01:20
URL: http://edvida.blogg.se/

Tackar, tackar! Just nu känns det som viktresultaten står riktigt stilla men der är väl bara att kämpa på. 22 kg borta hittills i alla fall, jippie :)

Grymt bra tränat ikväll!

Kram

Cilla
2011-06-09 @ 22:44:03
URL: http://liamochneo.blogg.se/

Roligt med nya BPpasset, hur är det? Jag har inte kört det än. Hur är tillgången på plats på passet? Är det fullbokade pass eller finns det chans att man kan vara med? Är det bara torsdagar under sommaren?

Ha en trevlig kväll!



Kram

Annika jansson
2011-06-11 @ 20:58:00

Tack snälla du nu fick jag lite energi till att fortsätta att träna.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0