Nu så!

 

Äntligen kunde jag posta inlägget jag började på för några timmar sen :-).

Kvällen har varit lite småcrazy hemma hos oss. Barn som sovit alldeles för mkt under bilresan till och från Sthlm har totalvägrat att gå isäng i vanlig tid. F och jag envisades ett bra tag innan vi gav upp. Mest för att vi hyrt film och ville ha lugn och ro :-). Nu myser vi med Freja mellan oss i soffan men Kotte verkar ha somnat inne i vår säng... Efter ett antal vändor och pladder om Bergström, Stefans grålle, mopeder och annat han tyckt sig höra utanför sovrumsfönstret. Älskade ungar!!!

 

Jag har varit uppe länge så det ska bli skönt att få komma isäng. Var ju tvungen att hinna med Bakluckan innan vi skulle till Gumrarö för att fira den blivande tvåbarnsmamman. Några fina fynd blev det, bl.a ett babell-fat.

Sen kalas alltså och jag lyckades fånga den fina gravidmagen på några bilder. Tänk att man själv baxade runt på en sån kagge för lite mer än ett år sen! Det är bara magiskt hela grejen. Snart har Arvid och Freja ännu en liten kusin!

 

Kram//E








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0