2 juli

 

Freja donar med sin nya leksaker. Telefonen från farmor och farfar är en av favoriterna :-)

 

Jag har liksom inte riktigt hängt med men shit, det är JULI nu! Jag var tveksam på om jag skulle bege mig iväg på loppisförsäljning imorse pga vädret... Men det visade sig bli ett perfekt säljväder! Jag drog in drygt tvåtusen och det var långt över förväntan. Dock välbehövligt med tanke på den kamera jag införskaffat... Och perfekt lagom till semestern! Tack mamma för hjälpen!

 

Babyskyddet/ bilbarnstolen finns kvar så om någon är i behov, hojta till! Eller varför inte kolla in det här.

Jag och F har gått en kvällspromenad (Snäll barnvakt passade sovande barn) och nu ska vi se över vår resrutt söderut. Tack för era tips inför resan förresten! Vi ska få låna en dvd och har beställt hem några filmer lagom tills det är dags. Nu klurar vi lite på om vi ta avfärden vid barnens sovtid och köra ner under natten, och sen ta mer sightseeing på hemvägen. Eller åka tidigt på morgonen...Vill ju göra det bästa för barnen men samtidigt inte bli för sega redan första dagarna på semestern :-). Grymt är att vi får låna resesäng där nere så där spar vi in lite extra utrymme i bilen! Välbehövligt? -Ja!

Kram//E






Caroline
2011-07-02 @ 22:48:36
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Då måste jag kolla strösselutbudet i våra butiker. :)



Har du köpt ny kamera? Vad kul! Vad blev det för någon?



Kram kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0