Sötaste linnet

 

 

 

Under förra lördagens bakluckeloppis stod ju jag och sålde. Kändes liite småjobbigt när man tänkte på alla fina fynd som fanns där ute. Och som JAG missade! När jag packat upp alla mina grejer till försäljning gick jag iaf och kollade utbudet på den raden jag stod. Jag tittade på ett bedårande sött linnet med holkärm som såldes till det överkomliga priset: 10:-. Men jag la tillbaka det. "Idag skulle jag ju bli av med barnkläder!"

 

När klocka blivit 14 och det var tid att packa ihop och åka hem kunde jag inte låta bli att se efter om linnet fanns kvar... Och det gjorde det! Jag köpte det såklart, det var ju i Frejas storlek så hon kan ju ha det nu i sommar. Fint till hennes vita linnebyxor. Fint till det mesta!

 

Kram//E


Caroline
2011-07-09 @ 15:27:49
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Det var verkligen ett sött linne, ett riktigt fynd. Hoppas er roadtrip går bra!



Kram kram

SOFIA
2011-07-11 @ 21:33:14
URL: http://sofiaoniklas.blogg.se/

UUUnderbart litet sött linne!!... Tur att den fanns kvar :-)



Kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0