Mycket!


Det är mycket just nu känns det som...Vet att det beror på att F är tillbaka på jobbet och jag som precis kommit in i att dela ledighet och den dagliga vardagen med honom. Hans semeter gick alldeles för fort och jag saknar honom varje dag!! Nåja jag vänjer mig garanterat men just idag var det väääldigt skönt att få en stund alldeles för sig själv. Jag behövde komma ifrån barnen och de från mig.

Det blev kettlebellsträning (premiär för mig!) och sen till ICA med en kundkorg hängandes på en trött arm. Tänk att det kan kännas lyxigt att få gå och strosa i lugn och ro på ICA, haha. Det gjorde det iaf och jag har inhandlat lite gott till morgondagens utflykt. Egentligen tänkte jag stanna hemma, men nu hakar jag och barnen på. Furuvik is the place!

Kram//E








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0