Harry Potter

Jag och älsklingen har varit ute och sprungit i omgångar och nu ser vi Harry Potter. Ingen av oss har sett de filmerna tidigare men nu har vi fått låna alla av några kompisar. Lagom spännande för mig som blivit supermesig när det gäller film!

Imorgonkväll är det avresa mot Skåne! Synd att vi missar Eric Saade på Krutan bara, tror Kotte hade gillat det.. Nu blir det en massa annat skoj istället såklart.
Jag har rensat garderoben och hoppas kunna shoppa en hel del. Det blir DANMARK och Tivoli också! F och jag har nog lite resfeber...Så roligt med ett litet äventyr!!

Kram//E
Caroline
2011-07-06 @ 19:42:06
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Åhhh, vad skoj med en tur till Danmark som grädde på moset! Hoppas ni får en supertripp fylld med minnen!



Kram kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0