Lägesrapport renovering


Kotte spanar på lastbilen

Igår kom det sista som vi beställt hem till badrummet! Handfatsblandare, handfatskommod och dusch! Kaklet sitter på plats så nu är det klinkerset som ska läggas, taket ska sättas och fläkt, el, vattenledningar göras klara. Återstår en del men det går framåt! :-).

Vår hall på övervåningen är helt klar och där har vi nu ett mysigt litet tv-rum. Det är tänkt så att barnen får det som sitt sen när vi får iordning i det stora vardagsrummet på nedre våningen.
Jag har planer på att ta tag i barnrummet så snart toan blir färdig. Eller kanske lite tidigare då jag inte kan göra så mkt mer där nu...Barnen ska få nya tapeter eller ev.färg på väggarna. Jag är lite inne på ljusturkost...Rummet är ganska mörkt i sig  så nåt ljust är ett måste!

Kram//E




Caroline
2011-07-05 @ 17:17:01
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Hoppas att den sista kluriga delen kakel också gick bra.



Kuuul att göra ordning ett barnrum! Ljusturkos låter jättesnyggt. Min personliga favorit! :)



Kram kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0