Vår söndag

Har fastnat framför datorn med den externa hårddisken inkopplad. Älskar att kolla igenom gamla bilder men det tar tid...Finns hur mkt bilder som helst från när kotte är liten! och det fylls på heela tiden nu när vi har två bissar att dokumentera :-).

Vi ska strax iväg och handla. Veckomatsedeln är gjord och snart får vi förhoppningsvis lite struktur i vardagen efter alla helgdagar. Det behövs lite extra inför den kommande veckan som till stor del består av jobb för min del!
Behöver koka ihop mer Frejamat och köpa gröt. Lillsessan äter med stor aptit och ratar (till min fasa!) tutten alltmer... Hon har liksom ingen ro att ligga och amma. Fast föda is the shit!

Kram//E


Caroline
2011-01-02 @ 14:07:36
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Det är så roligt att kolla igenom gamla bilder. Det var vad jag ägnade mig åt igår.



Kram

Carro
2011-01-02 @ 15:13:20
URL: http://fitnessa.blogg.se/

Blir så nyfiken på vad du lagar till Freja! kan du inte lägga ut nåt recept? :O) Krams!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0