Trettondagsgöra

Sidoplankan är en riktig killer och grym magträning!

Dirty dancing!...Eller nåt ;-P


Vi har vinkat av farmor och farfar som varit här och hälsat på ikväll. Svärmor hade med en mjuk pepparkaka till kaffet, så gott!!!

Idag har jag kollat igenom de nya dvd:erna med senaste releaserna i bodystep och bodybalance. Körde stepen i vardagsrummet och Arvid och Freja fick storslagen underhållning! Imorgon hoppas jag kunna öva vidare då min förhoppning är att kunna börja instruera snart...Tror jag måste sätta en deadline för att verkligen ska ta tag i saken! Men först måste ju passen sitta så varje ledig liten stund får gå till övning framöver... Helgens arbetspass är ett bra tillfälle till att lyssna in musiken. Alltid en liten fördel!

Kram//E


Carro
2011-01-07 @ 10:28:59
URL: http://fitnessa.blogg.se/

och det nya balance passet är ju så BRAAAAA! Undrar hur länge det går att hålla sig i från instruerandet...Hm..Ska försöka stå ut med att vara "på andra sidan" till våren i alla fall skratt Kram o ha en fin jobbhelg då!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0