Träningsveckan...

 


...Har inletts med bodybalance och bodystep. Nu är jag helt nyförälskad i balancen (också!), den gör underverk!

Imorgon börjar "allvaret" efter 3 veckors julledigt och Kotte ska iväg till dagis...Klockan på ring och inga sovmornar som vi annars är vana vid...Jag satsar på att röja undan julstjärnor/stakar och ta ner julgardinerna då. Resten av julpyntet åkte undan innan nyårsafton och nu känns det skönt att alla helger är förbi!

Dagens härliga solstrålar avslöjade en hel del damm i vårt hem, men istället för att städa tog jag och barnen bilen till Östhammar. Arvid stannade hos moster medan jag och Freja tog en promenad med M och E. Skönt att få lite sol men det blåste iskallt!
Städningen skjuter jag på till imorgon!

Kram//E

Emma
2011-01-11 @ 19:56:30
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Ja axlar är verkligen kul att köra! Känns som om man ganska snabbt kan bygga upp styrka i dem! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0