Spikat

Nu är det spikat! På fredag kör jag igång med att instruera pass igen!!! Det bestämdes hastigt idag när de övriga "stepparna" övade och jag blev sååå sugen. Nu har jag verkligen press på mig, men jag tror det är positivt...När man väl övat in passet så sitter det! Bodystep 82 (som är mitt 30:de koreografi som stepinstruktör!) har ett skräcktema med flera nya roliga moves. Som vanligt ett grymt konditionspass och den här releasen slår det mesta. Den sista peaken och maglåten kommer garanterat ge resultat!

Körde igång med övningen redan nu efter jobbet men kroppen känns blytung...Får nöja mig för idag och mysa med sambon innan en ny vecka drar igång! Arvid börjar på dagis igen och Systra kommer hem från Norge!
...Och så ska jag lära mig ett helt bodysteppass...Phu! ;-)

Kram//E



Cilla
2011-01-10 @ 09:34:08
URL: http://liamochneo.blogg.se/

KUL! Jag måste försöka komma iväg o testa bodystep. Vet du om det finns platser kvar ikväll?!

Kram

Maja/Cactusvit
2011-01-12 @ 19:19:13
URL: http://cactusvit.blogg.se/

Så roligt för dig! Längtar verkligen till dess att jag är i form igen för att börja om att träna.



Kram från mig!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0