MOLO och barnmat

I måndags kom ett mjukt paket med något lurvigt! Freja invigde den idag och den är så go!!!

Jag har fått lite efterfrågan på barnmatsrecept och tänkte lägga upp någon länk där jag hittat inspiration...Men sen blev jag riktigt seriös och tänkte fota just det jag lagar till Freja. Med recept och rubbet!
Hm...Får se hur långt motivationen och tiden räcker till. Men det är kul när man märker att hon gillar maten.
Lagade inte så mkt mat när Arvid var liten...Han fick smak på det här med burkmat. Sen var det inget annat som dög,haha!

Kram//E
Cilla
2011-01-05 @ 22:09:09
URL: http://liamochneo.blogg.se/

Neo har gillat burkmaten jättemycket, men nu när han har fått börja äta av oss ibland så nästan vägrar han burken... Men han är ju ganska så stor nu och kan äta mat med salt, så det ska väl inte vara några problem att bara äta våran mat. Lite mer planering bara :-) En burk är ju så smidig annars!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0