Hemma...

...Igen, men ska snart iväg och jobba...En ordentlig lunch behövs först, för magen skriker.
Vi tog sovmorgon imorse (Eller ja, försov oss lite kanske...) Och vi kom till dagis en timme senare än vanligt.
Jag passade på att stanna kvar på mammaworkouten som startade för terminen idag! Nytt roligt pass och flera nya mammor + bebbar. Freja sprallade och sprattlade och hade riktigt kul till en början. Meen det märktes när det vanliga sovstunden brukar börja. Då blev det protest och nu sover hon fortfarande sittandes i babyskyddet.
Inte bara mamman som får träning när man ska lyftas hit och dit, upp och ner och samtidigt hålla koll på moster Emma och Leila som instruerar och helst alla andra mammor och "småpolarna" :-) också. Gissar att hon kommer sova ett bra tag nu... Och jag ska passa på att ta en dusch! Men först MAT!

Kram//E


Emma
2011-01-19 @ 16:42:13
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Jag har inte heller gett upp hoppet! :) Grejjen är att min sambo KAN dansa, han är jätteduktig på te.x foxtrot men tror det är liksom det att åka iväg och ta danslektioner! ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0