Fredagen avklarad!

 

 

Jag och älsklingen har äntligen landat i soffan. Bodysteppasset gick bra och det var extra kul att jag fick så jättefin kritik efteråt! Det var ändå ca ett år sen jag stod där framme så lite nerver kände jag av... Men nu fick jag mersmak :-). På måndag kör jag igen!

Får väl se om jag kommer ur sängen imorgon. Kroppen är öm och jag har träningsvärk i hela överkroppen! Fick för mig att jag hade början till mjölkstockning imorse men sen förstod jag,haha. Bröstlåten på pumpen hade gjort sitt. Imorgon blir det vliodag på träningsfronten men jag siktar på nya pumpen på söndag! Känns så skönt att vara igång riktigt!

Träningsmålet framöver går ut på att öka i vikt! Startvikten nu är 58kg, och nu siktar jag på 60kg. Självklart då inget annat än muskelmassa som ska öka på vikten...
Sen har jag ju mina "gamla" pumpmål som jag ska ta tag i nu när passen i igång som vanligt.

Kram//E



Lynn
2011-01-15 @ 20:21:03
URL: http://edvida.blogg.se/

Åhh, vad kul att passet gick bra! Jag är sjukt (hi,hi) träningssugen nu men det dröjer nog innan jag dyker upp...

Ha en fortsatt mysig helg, ni ser säkert delar av familjen imorgon.

Kram

Emma
2011-01-16 @ 15:15:30
URL: http://minikobra.blogg.se/

Du är grym!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0