Bokstäver!

E som i Elin!

 

Imorse ritade jag upp första bokstaven i familjemedlemmarnas namn och under kvällen har F sågat och jag målat. Det blev även en uggla som jag har tänkt få till i tre olika storlekar till barnens rum! Måste inhandla färg och fler penslar bara innan arbetet kan fortsätta...Tid för pyssel och kreativitet har varit låg på sistone (man kan ju inte hinna med allt man skulle vilja...) så nu känns det kul att ha ett litet projekt :-). Fick ett uppdrag från min pyssliga kusin förra veckan som jag också ska fortsätta med när jag får en "lucka". HOPPAS vi kan slinka in på Täby C och Panduro nästa helg när vi ska fira kusin Agnes! Har några ideér på lager nu...

Kram//E

Caroline
2011-01-30 @ 22:55:16
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Det är så roligt att pyssla med små, lagom snabbt genomförbara projekt. Jag har inte tänkt på att det finns en Pandurobutik i Täby C, Uppsala färgs sortiment är ju inte så stort. De kan ju beställa hem men då får man ju inte klämma och känna först. Jag längtar tills Panduro öppnar på Gränby!:D



Kram

Cilla
2011-01-31 @ 09:50:50
URL: http://liamochneo.blogg.se/

Vad fint! o vad händiga ni är :-)



Ha en fin dag! Kram

Elin
2011-01-31 @ 16:25:40
URL: http://elinochalva.blogg.se/

Vad kul att pyssla till barnens rum, det låter jättespännande med ugglorna, det hoppas jag få se bilder på när de är klara, jag älskar ju ugglor :) Vi har tyvärr inte panduro där jag bor men jag funderar på att göra en beställning därifrån, finns ju så mycket roligt! Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0