Årets första!

Idag bakade jag semmelbullar på eftermiddan och nu har de avnjutits! De blev i miniformat då semlor kan bli lite mastigt annars tycker jag. Men jag älskar grädden!
Arvid verkade uppskatta fikat alldeles extra mkt..."mamma jag eskar dej" fick jag höra, och en stor kram! Min älskade lilla sockerråtta,haha.

Dagen har i övrigt inneburit multitask på hög nivå och övervåningen är skinande ren! Så skönt att äntligen få väck alla dammråttor under sängen. Barnen har skött sig exemplariskt (Efter Frejas värsta snuttnatt på länge...) så det har varit en dag med flyt!
Arvid har struttat runt i sina nya skor "racerskorna" och Freja har fått in snitsen i hoppgungan. Bilder på detta kommer senare...

Kram//E


Caroline
2011-01-25 @ 21:24:19
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Vad mumsiga de såg ut! Ska bli kul att se bild på racerskorna.:)



Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0