Älskade Freja...


...Blir 7 månader idag!!! Lillpluttan med ständigt glatt humör firar sin sjumånadersdag med förkylning...Storebror är också hängig och har ev. en mildare magsjuka.
Jag har bara gått och väntat på att någon "sjuka" skulle bryta ut i vårt hem. Vi har klarat oss såå himla länge nu så det nästan känts märkligt. (Men det tackar vi såklart för!) Förhoppningsvis blir det inget långvarigt och jag har svept ett gäng vitpepparkorn...

Frejas "nya grej" är att säga "papapa" eller "bababa" och jag kämpar febrilt med "mamama", haha! Nerå, men hon skrattar så hjärtligt när man busar så med henne. "Nejnejnej, det heter mamama! inte papapa!"
Roligast var häromkvällen när hon satte igång. Arvid stannade upp mitt i sin lek och kollade storögt på Freja och frågade:
"Pappa...Va sa hon?" Sen testade han om Freja kunde säga gammelfarmor och Arvid också. Men nä, det gick ju sådär :-). Sötungar!!!

Kram//E
Caroline
2011-01-30 @ 20:04:51
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Vilken söt tröja hon har! Gulligt att hon börjat prata lite grann, jag har helt glömt bort när barn gör det.:)



Kram

Lynn
2011-01-30 @ 20:09:41
URL: http://edvida.blogg.se/

Grattis, grattis Frejalutt!

Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0