Vilken dag!

Söta Agnes 2 år!


Vår lördag startade tidigt. Både jag och F bestämde att vi nog trots allt var för krassliga för att ge oss iväg, men när vi mornat oss lite ändrade vi oss...Och efter frukosten drog vi till Åkersberga till "familjen Gumrarö"!
Efter gratulationer, lunch och fika blev det K-rauta och Barkarby också. Vi hittade kaklet med stort K och köpte en kap/ger-såg till F:s stora glädje. Själv var jag för risig för att ens tänka på shopping (och då är jag risig mina vänner!) så sen åkte vi hem igen.
Pappa och L bjöd på god middag och erbjöd sedan att sitta barnvakt en stund, tack! Två effektiva timmar senare var tapetseringen färdig! Imorgon bli det en betydligt lugnare dag (Shit jag kan inte köra på i det här tempot, måste bli frisk!!!) Men jag gissar att F vill inviga sågen med att lägga lite golv :-).

Kram//E







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0